گروه فنی مهندسی بنیان صنعت تبریز در سال ۱۳۷۵ تاسیس و بعد از تاسیس با قرار دادن سرلوحه دقت و کیفیت و قیمت مناسب توانست جزو سازندگان مطرح کشور قرار گیرد و با کارخانجات مطرح همکاری نماید و در جهت توسعه نیز قدمهایی برداشت که از جمله شروع به تحقیق در رابطه با ماشین آلات CNC و خطوط اتوماسوین میباشد و بالاخره در تاریخ ۸۶/۱۱/۲ توانست اولین دستگاه CNC سه محور و چهار محور در ثبت اختراعات کشوربه عنوان اولین و تنها سازنده ماشین آلات CNC و به روز رسانی ماشین آلات امکانات بیشتری بر روی دستگاه اعمال نماید و در جهت بهبود کیفیت و قیمت مناسب اقدام به آموزش پرسنل در کشورهای تایوان و لهستان در زمینه اتوماسیون نموده است .

دستگاههای ساخت این مجموعه اکنون به کشور ترکیه صادر می شود چون تحت لیسانس کشورهای اروپایی از جهت اتوماسیون و طراحی می باشد.

و حال در این زمینه آمادگی خود را در جهت طراحی و ساخت انواع ماشین آلات خاص و ماشین آلات CNC – تعمیر و نگهداری خطوط تولید – راه اندازی خطوط تولید – بهینه سازی خطوط تولید – اتوماسیون خطوط تولید اعلام میدارد . لازم به ذکر است ماشین های CNC ساخت این مجموعه نسبت به خواست مشتری طراحی و ساخت میشود و ابعاد و توان دستگاه طبق درخواست مشتری درجهت رضایت مشتری طراحی و ساخت میشود و شامل گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد . چون وسایل استفاده شده بر روی دستگاه گارانتی دار بوده و از برند های معتبر دنیا می باشد.

شماره تماس جهت ارتباط: ۰۹۱۴۳۱۳۰۴۷۹ مهندس محمد فلکی

دانلود رزومه گروه فنی مهندسی بنیان صنعت (۵ مگابایت- PDF )

essay writer for you

 برخی از افتخارات گروه فنی مهندسی بنیان صنعت :